27 Temmuz 2020 Pazartesi

Bu da bir başka dosttan gelen...


"Kitabım geldi Murat Mesut beyin Rüveyda'ya Mektuplar'ı...

Aslında okuduğum bir kitap vardı ve ben bir kitabı bitirmeden bir başkasına başlamayı hiç sevmiyorum..

Fakat dur bir bakayım dedim güzel bir takdim yazısı vardı öyle baştan sona değil ara ara okudum..
Sonra önsöz...
Ve ilk mektup...

Kelimelerin cümlelere, cümlelerin paragrafa, paragrafların mektup oluşunu okurken o mektup ben oldum sanki..
Bu kadar mı güzel anlatılır duygular ve bu kadar mı güzel konuşur yürekçe...

Yüreğinize sağlık Şair size nasıl bir hitap şekli olabilir bulamadım ama en uygunu "Şair" diye düşünüyorum çok teşekkür ederim...

Bu kitabı okudukça zaman zaman yazacağım kendimce...

Yürekçe konuşmayı seven herkes bir tane edinmeli kitaplığında olmalı bu kitap..

Bunu sakın reklam olarak algılamayın arkadaşlar..
Yüreğime değmeyen hiç bir şeyi anlatma gereği duymam ben...

Okuru bol olsun..."