27 Temmuz 2020 Pazartesi

PTT kargo, kitap, bandrol vesaire


Kitap göndermede PTT kargoyu tavsiye ediyorum. 3.50 £ idi, bu hafta 5.00 £ oldu ki okumayı teşvik olsun diye belirlenen (bu uygulamayı taktir ederken) ücret keşke eski fiyatında kalsaydı, umarım hiç olmazsa 5 lirada kalırlar.

Kitap çıkaracağınız zaman bandrol ücretinden  korkmayın. 
Kültür bakanlığı çok sembolik bir ücret alıyor. Sıkı durun kitap başı yalnızca 0,029 kuruş... Yani 500 adet kitap bastırsanız yalnızca 15 Türk Lirası ödeniyor!

Kitap çıkartacağınız zaman mutlaka başından maliyetini, kaç sayfa, hangi ebatta net fiyatını öğrenin.
Yayın evinin size imzalatacağı protokolü çok iyi okuyunuz.
Yayın evinin en azından bulunduğunuz şehrin kitap evlerine kitabınızı dağıtacağı hususunda da anlaşın derim. Yoksa yalnızca İnternet üzerinden satılabilen bir kitap sahibi olursunuz.

Hayır instagram ya da twitter hesabım yok. O bahsettiğiniz kişi ile yalnızca isim benzerliği var. Facebook ara sıra açıp zaman zaman da uzun süreler donduruyorum.
Sesli şiirlere konusunda eskisi gibi istekli değilim, başka bir sebebi yok.
Yeni bir Rüveyda'ya Mektuplar yazar mıyım, bunu ben tayin etmiyorum ki, mesela son mektup, başka bir şey için sayfayı açtım o geldi...Geldi ve satırlarda arz-ı endam eyledi.

Güzel olsun haftanız, sağlıkla esenlikle...