23 Aralık 2020 Çarşamba

Rüveyda'ya Mektuplar'a bir okur yorumu daha

 


#okudumbitti📚#Rüveydayamektuplar

#MuratMesut

Okudum bitti....

Rüveyda'ya mektuplar

Rüveyda'ya  Aşk,la  sevgiyle samimiyetle  ve bazen de sitemle yazılan 51 duygu yüklü mektup... Yazarın emeğine kalemine yüreğine sağlık 👏💯 muhteşem bir kitap okudum..... 

Bana kalsa kitap 3gunde biterdi o kadar akıcı bir kitaptı elimden düşüremedim.. 51 güzel mektubu  okumaya başladım...

 kitabın büyüsünü bozmadım hergune bir mektup okudum....ve bitirmek istemesem de sonuna geldim...güzel şeyler çabuk biter derler.  Bu güzel kitapta bitti...biten her guzel şey gibi.... Keyifle bazen hüzünle bazen gözyaşlarimla okudum...

 Tuzlu tuzlu gozyaşlarimla kahveme  de eşlik ettim...

Not; Benim bu güzel kitapla tanışmama vesile olan candostum @saire_nin_gunlugu bana kitabı gönderen @pervinyalim hem kitap hem dostlar kazandım.....

Hem muhteşem bir kitap okudum  kıymetli yazarımızın

@muratmesut34  Hocamızın kalemiyle tanışmış oldum ....  

Kaleminize yüreğinize sağlık   Hocam  başarılarınız daim olsun.... 

 📚Mektup anı günlük gibi kitapları severseniz bu kitap tam size göre mutlaka okuyun derim.....pişman olmazsınız

#rüveydayamektuplar #muratmesut #kitaptavsiyesi

#atomkarincanin_kitapları 

* * * 

Bir yazarın okurdan beklediği, ağlaması olmasa da yazdıklarının bir nebze anlaşılmasıdır.

Ağlayanlar daha çok anlayanlar, içselleştirenlerdir.

Ne zaman kitapla ilgili böyle naif bir inceleme okusam benim de gözlerim dolar.

Sonra bir yazar kitabının sosyal medyada bahsinden mutluluk duyar. ''Bir yudum teselli'' kabilinden minicik bir mutluluktur. bu.

Övgü olması da gerekmez, bir görsel dahi yeterli.

Ki sizde hepsi mevcut. Çok teşekkür ediyorum. Sevinçleriniz daim olsun iki dünyada da...🐞

Murat Mesut