23 Mayıs 2023 Salı

Varlığınız ne güzel


"Merhabalar Murat bey sizin blogu yakin takip ediyoruz nişanlım ve ben 🙏 
Mahmut T."

*

Gönderdiğiniz şiir ayrı güzeldi. Teşekkür ediyorum size ve nişanlınıza Mahmut bey.


"Değerli, Murat bey, 
galiba anneniz hasta, 
Rabbım şifalar versin. 
Annenize acil şifalar dilerim 
Blogunuza arada giriyorum, 
Okuduğumda öyle anladım.
Rabbim kimseyi çaresizlikle sınamasın. Sağlık esenlikler dilerim. Selamlar."

*

Evet sevdiklerim epeydir sağlık problemleri yaşıyorlar. Her geçen günü aratan ahir zamanın zorlu günleri. Dualarınız çok kıymetli. Amin, Allah razı olsun. Selam ve sevgiler Seyyah hanım.

*

"....Sen seçilmiş Şair..
Değerlisin..
Ben olsam şımarırdım..
Ama sen de çok mutlu olmuşsun dün…
Seviliyorsun…
Ey Şair…!
Muhabbet daim olsun..
Sevgiler..Selamlar.."


Etikette ilk sıraya ben almadım, blog alfabetik olarak düzenliyor. Ey Şair serisini beğenmeniz teşvik edici olabilir. 

Sevinmek mi..? 
Buralarda o, o kadar kolay değil, hele şu sıralar...
Bazen insanın duyguları kısmi felç geçirebiliyor. İsterse hayat palyaçoluklar, şaklabanlıklar yapsın güldüremiyor!
Nefes almanın zorlaştığı zamanlar vardır...
Size de sempatik ve uzun mektubunuz için teşekkür ediyorum. Selam ve sevgiler.

*

"Anneniz için yazdığınızı okuduğumda gözlerim doldu, elimden gelen her zaman olduğu gibi dua sadece ...

Çok geçmiş olsun Murat hocam. Rabbim elden ayaktan düşürmesin. Amin.
Anne hiç kimseye benzemez yeri belli çok değerli, hele elinden birşeyin gelmemesi çaresizlik çok zor.

Dualarım hep sizinle
Allah'a emanet olun. 

*

"İyi Bilirim,
Hastası Olan Kimsenin Gönlünü Yorgundur,
Yüzü Yaprak Gibi Solgundur...
Ama,
Sağlık,
Varlık,
Darlık Onun...
Hastalık,
Deva,
Şifa Onun...
Dilerim ki Fırtınalı Denizlerin Durulsun...
Ol Deyince Olduran,
Gül Deyince Güldüren Allah'ım,
Makbul Kullar Hürmetine,
Hastalarına Sağlık,
Sıhhat,
Afiyet Versin...
Sevdiklerinin Acısını Yaşatmasın...

Hayırlı Şifalar Diliyorum..."

*

Allah razı olsun. Varlığınız çok kıymetli.