23 Mayıs 2023 Salı

Yine sizden


*

"Sen de Hep İyi,
Hep Mutlu Ol...
Ne Umutların Bitsin,
Ne Hayallerin Yıkılsın...
Sen de Hep İyi,
Hep Mutlu Ol...
Ne Uykusuz Gecelerin Olsun,  
Ne de Umutsuz Bekleyişlerin...
Ömrünün Hangi Sayfasında Olursan Ol,
İçinden Geçenleri Sığdırabileceğin Bir Sayfa Bulamasan da,
Hayat Sana İstediğin Kapılar Açmasa da,  
Ne Sessizliğin Esiri,
Ne de Mutsuzluğun Kölesi Ol...
Her Ağladığında Gülen Bir Yanın,
Her Üzüldüğünde Sarılacağın Bir Sevincin Olsun...
Dilerim Rabbimden,
Her Mevsimin İlkbahar Olsun...
Yüreğin mi?
Hep Nisan da Kalsın...

Sevda"

*

"Şiirimi beğenmeniz beni mutlu etti insanın sevdiği olunca kalem konuşuyor kendiliğinden 
Bekliyorum neyi beklediğimi biliyorum gelmeyeceğini de biliyorum bizim bahtımızada Sultanımızı beklemek düştü
Ve annenize çok üzüldük  Allah şifalar versin dünden beri dualarımız sizinle 😊🙏
Mahmut T.&Ben"

*
"Derin yalnızlık..!
Bana neler ifade ediyor tahmin bile edemezsiniz..
Sahip olduğum şeylerin yanında..
Feride"

*



*

Evet dostlarım. Özelden cevap vermediğimi ama her maili teker teker okuduğumu burada (geliş sırasına göre) yayınlayınca anlamış oldunuz. 
Kırık kalemimi bir kaç ünlü şaire benzeten yüce gönüllü dostlar abarttığınız için burada yayınlamadım. Müteşair olmaktan öte şairlik bana uzak. İnsan haddini ve sınırlarını bilmeli diyerek herkese çok teşekkür ediyorum.  [MM]