4 Haziran 2023 Pazar

Zengin hele de ünlü bir zenginsen!


Zenginsen hele de ünlü bir zenginsen "no problem." 

Kimse üzerinde fazla yorum yapmaz, yadırgamaz, kınayıp yuh çekmez.

Mazallah Müslümansan, hele de dini bir sıfatın da varsa, yandı gülüm keten helva...

Linçlerden linç beğen!

Bu çifte standartın sebebi, eğitim ve çevreyle oluşmuş önyargılar.

Geçelim...

Gelin biraz fotoğrafa bakalım. 

Alfredo James Pacino Amerikalı aktör ve yapımcı.

Acaba kızı hatta torunu yaşındaki kadının yanında kendisinin nasıl durduğuna bakabiliyor mudur? Yoksa kanıksanmış aykırılıklar sendromu mu? (Bu tabiri ben şimdi uydurdum ama eminim farklı tanımı mutlaka vardır.)

Bu kadını hak ediyorum diyor mudur? (Dinimizdeki denklik geldi aklıma.)

Maddi olarak şımartılmış yüksek egosuyla bakıyorsa, no problem. (Hatta o beni hak etsin de diyebilir.)

Çok parası var ve ölürken müthiş bir servet bırakacak, 29'luk kadın da sonunda kendisiyle doğru orantılı genç bir erkeğe dokunabilecek. (Az sabır.)

Param ve ünüm için bir kadın beni tercih etmemeli dese zaten bu birliktelik olmazdı. 

Kadının sevgisinden hiç mi şüphe etmez...
Yoksa umrunun beşi bile olmaz, o aldıklarına ve gününü gün etmesine mi bakmaktadır. (Sanki öyle gözüküyor.)

Ve son uzak ihtimal ikisi de çok aşıklar...(Hahahaa buna güldüm, affedersiniz.)
Bu da mümkün. Lakin işbu mümkün, hak edilmemiş, orantısız bir mümkün olur ki şahsen hakkım olmayanı istemem.