21 Haziran 2023 Çarşamba

Bu bir rekor

"Blogunuzu yeni keşfettim, zaman buldukça başladım okumaya..hemen her konu var ve şiirlerle muhteşem bir kitaba kavuştum..........
                Sevgilerimle.."
Her zaman bakmam, bugün blog mutfağına [istatistiklere] denk geldim. Şu saat itibariyle bir günde 2298 okuma ilk kez görüyorum, bu bir rekor. Sanırım okumada yalnız değilsiniz. Blogların tarih olduğu günümüzde hoş bir durum.
Kıymetli vaktiniz ve hak etmediğim övgüleriniz için teşekkür ediyorum. 
Selam ve sevgiler.


Nasıl yani!
Singapur mu? 🤔
Benim bir arkadaşım radyo yayını yaparken tatlı tatlı şımarmış ve "Biliyor ve hissediyorum, şu anda dünya beni dinliyor."demişti. Dünya beni okuyor diye zevzeklenmicem tabii ki... 

-Alo Singapur iyi geceler 🤓

Bazen biraz tebessüm etmeye kendinizi bırakmak istersiniz hemen bir şey gelir takılır boğazınıza...Ve uykuya kaçarsınız.