24 Haziran 2023 Cumartesi

Biraz komik bir istek ve Singapur'lu kadınlar

Tekrara düşmemek adına bu espriyi başa alıp yazımı güncellemiş olayım. Tebessüm oldu.

Her diyarda kıymetli saygıdeğer okurlar diye tercüme ediyorum.
Bir sevgili okurum Singapur'dan bloğumda okuma yapanlara seslenip, bulundukları ülkeden ve kendilerinden bahsetmemi istemiş.

Komik, çünkü böyle bir isteğe dalga geçmek için atlayacak bir sürü şakasever zuhur edebilir artı inanın okunma sayım kolay kolay aklıma gelmez. Kendimi eyliyorum burada. 
Singapur sebebi ile istatistiklere bakmış oldum. Bu arada "Günaydın Singapur" latifeleri başladı bile...



Annemin hemşiresi gibiyim. Bolca duasını almanın yanında, kendim için de dua ediyor ve ondan istiyorum; sağlığı kaybetmeden, kimselere yük olmadan göçmek çok önemli.

İhtiyarlık meğer öyle zor ve garip bir sınamaymış ki, annemi gözlemleyerek bunu yaşıyorum. 
Facebook' u böylesi sıkıntılı zamanlarda aradığım oluyor. Kafa dağıtmak, ekstra kişisel sorunları dinlerken kendi derdimi unutuyormuşum meğer. Şimdi anneme yüzde yüz odaklanınca kendimi de ihmal etmeye başladım, ilk başta da yürüyüşler...


Yaşının insanı olmak diye bir deyim var galiba. Bu da çok önemli. Ne olursa olsun kendi çapından eksen kayması yaşamadan, sapmadan yaşama tutunma çabası...Başarabilenlere ne mutlu.

Günlük modunda iç dökümü de tamam sayılır. 
İyi geceler Singapur 🤓
Iyi geceler Kalbim...


Blog mutfağını merak edenlere örnekler.