29 Haziran 2023 Perşembe

İki mektup

"İyi bayramlar hocam,
Epeydir 'yansımlar' bize yansımaz oldu, bilmem farkında mısınız?"

*

Farkındayım da bu tarz yazı ve şiirleri mecburiyet altında yazmak mümkün değil. Kendimi zorlarsam yazarım belki ama okuyucuya geçmeyeceği gibi yazana da terapi olmaz. 
İlginize teşekkür ediyorum,  size de iyi bayramlar diliyorum.  

*

Sanki Tüm Yüreklerin Sancısını Çekiyor Ruhun...
Yıkılan Hayallerinin İzlerinden...
Kırılan Umutlarının Enkazından...
Dilsiz Acılarının Çığlıklarından Kurtulmanı,
Acının Mengenesine Sıkışmadan,
Zamanın Belini Bükebilmeni Dilerim...
Kimselere El Değdirtmediğin Rüyalarından,
Yanlış Anlaşılmaların Gölgesinde Yitirdiğin Gülümseyişlerinden,
...............

.....diye devam eden bayram mektubu bam telime dokundu. 

Gülüşlerimi ne zaman yitirdim artık hatırlamıyorum.

O dilsiz acılarımın çığlıklarına o kadar aşina o kadar alışkınım ki onlar bir an sussa boşluğa düşerim. 

Her ikindi sonrası terasta senfoni randevuma özen gösteriyorum. 
Acaba dinlemekten bıkmadığım aynı şarkılar benden bıkmışlar mıdır...