18 Haziran 2023 Pazar

Babalar günü!

"Günaydın güzel adam, 
Biliyorum özel günleri sevmezsiniz..!
.............
Babalar gününüz kutlu olsun 🌹💐🌺"(*)


Doğru, bazı özel günleri hiç sevmem, bazılarına mesafeli, bazılarına kırgın, bazılarına dargın, bazılarıyla hep kavgalı...

Mesela anneler gününü medyada anamam, annesini yeni kaybedenler gelir aklıma, görüp kederleri artacak...

Bayramlar...sevinç günleri değil mi? Yok ben illa arka planda cenk halinde olacağım. Yaşayamadığım bayramlar daha sabahın erkeninde, hatta geceden kapıma dayanacak! 

Babalar günü, babamı hatırlatacak önce ve sonra babalığın huzur ve güzelliklerini yaşayamamışlar akın edecek kalbimin surlarına... 

Gizemlisin diyorlar, bu halimle herkese hüzünleri konfeti gibi saçarken, bir de her şeyimi döksem acıklı Türk filminin dram sahnelerinden mendiliniz kalmaz şekerim dermişim. 

Yeni özel ve güzel bir bayram daha yaklaşmakta. Bunun en zor kısmı her an teyakkuz halinde kapı zilinin çalmasını beklemek! Sonra hoşbeş servis hizmet işleri bende tabii. 

Kısacası bayramlar gönlümde çoktan bayrama gittiler...
Dünyada bir bayram bekliyor ve umuyorum; hüsnü hatime...
Haydi size iyi bayramlar.

(*) İlk gelen maili paylaştım. Diğerlerine ayrıca teşekkür ediyorum. Övgü dolu hak etmediğim şeyleri burada yayınlamak istemedim.