12 Temmuz 2022 Salı

hafakan!

Hangi ara ben bu yaşa geldim? 
Sahiplenemem, ruhum daha onyedisinde!
Zevk diyorsun, anda var!
Sonrası her şey bir hâyâl oluyor!
Yaşadıklarımız ne?
Giden ne, kalan ne?
Lezzet diyorsun, anda var!
Sonrası koca bir hâyâl..!
Sırlar içinde koca bir esrar!
Aklı yorma, bu işi iman halleder.
Babam, dedem, ninem diyorum!
Şahitleri, resimleri, eşyaları, mezarları olmasa, 
Akıl inanmam diyor!
Yaşadılar mı, var mıydılar, zorluyor!
Şimdi nerede toplandılar, cevap istiyor!
Ya rüyalar, hâyâllerle yarışan rüyalar!
Ne söyler, neyi anlatırlar!

Ey kimsesizlerin kimsesi Hazreti Allah!
Madem kıymet verdin, iman nasip ettin,
Buruşturup çöp kuyusuna atma!
Zakkumdan irinden tattırma!
Madem muhatap aldın, zayi eyleme!
Keremine ihsanına, zillete terk etme!
Bedenime inat genç kalmakta ısrar eden ruhumun canından tut!
Nefs ve şeytan iğvasından bizi koru!

Uzunca yaşadım, kısa ân gibi!
Koştuğum yollarım bitti mi?
Lezzet diyorsun, anda var!
Bu işte aklı aşan sırlar var!
Yaşanmış bir hâyâli ödüyorum! 
Ve günün sonunda, ölüyorum!