4 Temmuz 2022 Pazartesi

Tükenmişlik sendromu! /Mektuplar

"...Fakat son günlerde şiir paylaşmıyor yazmıyorsunuz..
Tükenmişlik sendromu mu desem ne desem..
Bi şey oldu size...
Güzel aşk şiirleri..
Gelmiyor..
Soğuttu bu kadınlar sizi🙃"

***

"Facebooku bıraktıktan sonra, daha çok vaktiniz olması hasebiyle yazılarınızda konu çeşitliliği ve kalite arttı üstadım, daim ola efendim."


"Aşk da bitti diyordu ya bir şair
Aşk bitti işte tam da öyle..." (A.Telli)

Ah evet, tüketti bu kadınlar beni mi demeliyim?  Beki de şairin dediği gibidir. Aşk bitmiş, gitmiş, hasreti kalmıştır!

Özgürüm şiir konusunda. 
Malum şair değil, müteşairim. İddiasız, kendimden kendime gönül eylemece... "Bir yudum teselli" 

Bugün mutlaka şiir yazmalıyım diye bir kaygıyı kendime vazife edinmem. O bilir geleceği demi ve zorlanmayı hiç sevmez. (Arada tebessüm eden emojileri hissediniz.)

Gördüğünüz gibi iki farklı mektup. Ne ilki üzer ne de ikincisi göklere çıkarır. 

Evet Facebook aşırı zaman çalan bir yer. Açıkcası yoruyordu da...

Her iki güzel mektuba da ayrı ayrı teşekkür ediyorum.  

Bu tür mektup ve teklifler de alıyorum! 
Böyle "etkinliklere"hiç vaktim/isteğim yok, zaten annem göndermiyor diyerek latife ile nazikçe teşekkür edeyim. 

***
Ve sürekli farklı mail adreslerinden usanmadan yazan biri daha var ki tebrik etmeliyim! Onları açmak ayrı bir kabiliyet olduğu gibi; başka başka biriymiş gibi rol yapmak apayrı bir meziyet!!!
Boşa çabalamayın cevabı gerektirecek konumda değilsiniz!