5 Şubat 2020 Çarşamba

Gözlerinin şehrindeyim



''Dı ba jari Çewi deteme
Li Serkada bite digerim
Nexaşi ber dileteme
Zanim Tu Naye vi Bajariyi Yare
Digerim Diğazım
Dirişminke destiğa

Gözlerinin şehrindeyim
Gözyaşlarımda seni ararım
Hastayım kalbin için
Biliyorum gelmeyeceksin benim şehrime yarim
Arıyorum istiyorum
Uzat ellerini ellerime..!''

''Güzel, çok güzel, güzel olduğu kadar hicran yüklü bir bulut gibi türküdür bizim buralarda.
Her kadın bilmez, her kadın bilse de söyleyemez.
Ama her kadın yüreğinde taşır bu türküyü,
uzaklarda olan bir adam için.''

* * *
https://www.youtube.com/watch?v=7K7P-HebfAA

''Bu ses hiç bir mekanik işlemden geçmeden kulağımızdan içimize dolmalı.Müzik,cızırtı vs..bu sese zarar veriyor ...'' diye bu videoya gelen haklı eleştiriye buradan cevap vermek istiyorum, zira maillerde uzuyor meseleler tren katarı gibi :)

Şiir okumak için önce sabır gerek, ben de az! Bir kerede okudum okudum. İkinci kez isteğim azalıyor.
Sonra radyo evi gibi stüdyo lazım, takacaksın kulaklığı sadece şiire odaklanacaksın.
Kumanda masası orada verecek fonu. Teknik detayları ayarlayacak.
O zaman bir şeye benzer. Bunu 6 yıl radyo programı yapmış biri olarak söylüyorum.
Öyle eline cep telefonunu alıp, PC'den fon çalıp, bir yandan ayar yaparak şiir o-kun-maaz...!

Bu haklı eleştiriye teşekkür eder, sahibin gözlerinden -pardon- gönlünden öperim :))