23 Şubat 2020 Pazar

Sizden gelenler/23 Şubat 2020


''İçimde Biri Var,
Kirpiklerimin Ardına Sakladığım...
Saçlarının Kokusunu,
Avuçlarının Sıcaklığını Hayal Ettiğim...

İçimde Biri Var,
Düşlerime Ev Sahipliği Yapan,
Üşüyen Ruhumu Nefesiyle Isıtan,
Dudaklarıma Mühür,
Bedenime Ateş,
Yüreğimin Ülkesine Başkent Olan...

İçimde Biri Var,
Üşümüş Dünlerimi Unutturup,
Yarınlarıma Güneş Gibi Doğan,
Tenimi
Düşlerimi Isıtan...

İçimde Biri Var,
Bedeni Bedenimde,
Yüreği Yüreğimde,
Ruhu Ruhumda Demlenen...
Bazen Virgül Olur Hayatıma,
Bazen Durak Olur Satırlarıma Umarsızca...

İçimde Biri Var,
Yüreğimi Çalan,
Beni Benden Alan,
Beni Bana Unutturan,
Aklımı Karıştıran,
Buram Buram Sevda Kokan...
Kalbimin Atışlarına Ses Olan...

İster Avuçlarına Alsın,
Sen Benimsin Desin,
İster Yokluğuyla Karanlığa Mahküm Eylesin...
Sesimi Duymasa da,
Onu Ezberlemiş Yüreğim,
Ondan Başkasına Hece Olmaz Nefesim...
Onun Yüreğinden,
Ruhundan,
Teninden,
Bedeninden Başkası Bana Haramdır...
Çünkü Bu Yürek Onun Yüreğine Müebbettir...''

* * *

''Senden Sonra:
Senden Uzakta,
Senden Habersiz Seni Yazıp,
Seni Ezberledim,
Seni Büyüttüm İçimde...
Hiç Sebebim Olmadı Başkasını Sevmeye,
Yüreğim Dolmadı Sevgiyle...
Çok Duygular Biriktirdim,
Şiirlerce Ağladım,
Özlemlerce Yürüdüm...
Uykuya Alışamadı Gözlerim,
Aşksız Geçen Gecelere İnat,
Gözlerine Şiirler Okudum...
İklimlerce Seni Ararken,
Karanlıklarda Hep Kendimi Kaybettim,
Ama Yine de Sensiz Yaşamayı,
Sensiz Solumayı,
Sensiz Uyumayı Öğretemedim Kendime ...
Sana Susuzluğumu Dindiremedim...
Sanki Sensizliğe Bir Ömür Müebbet Yemiş,
Ölüme Mahkum Tutukluyum...

Anlayacağın;
Senden Sonra,
Yarım Kalmış Mutluluklarım,
Umutsuzluklarım Diz Boyu...''

* * *

''364 muhteşemdi. (İsmi değişmiş.)
Adeta kelimelerle dans ediş. Sesinizden de dinlesek mi?
Saygılar.''

* * *

''Bir gün ben de size yazacağım!
Bunu bir Merhaba sayın.''