9 Şubat 2020 Pazar

Sizden gelenler / 9 şubat 2020


''Sen hep sevilmişsin /  bense hep sevilmeye hasret..

Çabuk sever hemen kanarız insanlara Tez canlı sabırsız ani öfkelenen çabuk aff'eden Şefkâtli merhamet  duygusu bahşedilen yürek sadâkat dolu gönlümüz mevcut vb. bir çok benzerlik fikri uyum anlaşılma isteği..

Farklılıklari saymıyorum sınıfta kalırsın!''

***

''Kıyamam.. 😔
Kim mi  sever şairi?
Gelecek adına  huzurdan başka bir vaat istemeksizin, geçmişin  sende  açtığı yaraları  sarmayı,  hüznünü  gidermeyi  kendine  bir  görev  bilendir seni seven..
..........
ve  "kim sever zaaflarına etiket günahlarından?" öyle mi?
Bütün  günahlarını  bile bile  seni o  günahlardan temizleyip, bağrına  basıp birlikte cennete  gitmeyi arzulayandır seni seven...  yüzüne  baktığında nur gördüğünü söyleyendir. Cennet yolum diyen
bildin mi  kimdi  o?
Kaç kişi söyledi bunları sana ey şair?''

***

 ''Erguvan renk ile  bahara coşan
İstanbul'dan dallarımın yollarımın,
ellerimin, yüreğimin üzerine  konan kristallerin sahibinden,
Kuddûs olanın güzelliğinden,
Şu köşeye bir Selâm bırakayım.''

***

''Bereketsiz ve gaip bir sevdanın , bereketli ve şahit , serin- ferah bir mevsime değil bereketsiz ve gaip bir mevsime
hayranlığında....

-  Onmaz kara sevdaları
   Ak karlar söndürecektir.
  Sıcak yaralara pansuman gibi kar kokusu.- ''

***

''O şiire kim bilir ne mailler aldınız. Hadi atlamadan hepsini paylaşın.''



''hep şiirlerinden severler şair adamı!''

Pek çok yorum geldi evet. Bir kaçı yukarıda. Yazmadığı halde, iç sesiyle seslenen de oldu. Duydum!

Duydum ben aşka hasret nefesini,
Biliyorum, sen de özledin...
Ve benim gibi,
Hep özleyeceksin...