24 Şubat 2021 Çarşamba

Ben de varım / Harun Tınas / Sessiz Çığlığım

 


''...Küçük bir çocuktum. Herkes koşarken, ben sadece yürüyordum. Bir gün koşma hayali kurdum, kollarımın gücü azaldı ve bel kemiklerim eğildi. Herkes kolu sağlam, düzgün bir şekilde otururken, ben kolu hareketsiz eğri bir şekilde oturuyordum. Bir gün kolumun hareket ettiği, düzgün oturma hayali kurdum, solunum cihazına bağlandım!''


İnsanı okurken hem çok üzen hem çok düşündüren, hem de yazarın hayattan kopmayan azmine, sabrına hayran bırakan kitaplar... Çok şey yazabilirdim ama tutuldum! Kendimi, hayatımı her zaman yaptığım gibi bir daha sorguladım, şükrüm arttı. Utandım! Çok şey yapamadığımız zamanlarda az şey gibi gördüğümüz bir şeyle bu güzel insanın yanında olabiliriz: Kitaplarını alıp, sevdiklerimize hediye edebiliriz.  Hayırlı işlere sebep olarak kitapları gönderen kıymetli arkadaşıma teşekkürlerimle...