7 Şubat 2021 Pazar

Mavi bir şiir


Mavinin bu kadar güzel olduğunu bilmezdim! 
Gökyüzü maviydi ama uzaktı..!
Kuşlara yurt, sonsuzluğa açılan kapıydı.
Mavinin bu kadar güzel olduğunu bilmezdim!
Deniz de maviydi ve şehrimde deniz yoktu!
Balıklara yurt, kıtalar arası gemilere seferdi...
Mavi'nin bu kadar güzel olduğunu bilmezdim!
Gözlerini bu kadar yakından görmezden önce...
Kalbime yurt, mutluluğa açılan kapı, aşka seferim,
İçinden çıkılmaz akla ziyan mavi gözlerin... 
Göklerde olsam düşmez, 
Denizde olsam boğulmazdım! 
Senin o mavi, masmavi gözlerin yok mu?
Uçurum kıyısı gibi, 
Sarılmazsan  yokluğa düşerim!
Okyanusların hırçın dalgaları gibi, 
Ellerimden tutmazsan, boğulurum!
Düşmek de boğulmak da yaşamak da 
Senin efsunlu maviliğinin dipsizliğine kurban verilmeli.

_________________

Not: Son şiirimde ''kömür gözlü yâr'' diye geçiyordu. Başka renkte şiir yazabiliyor muyum, bir test edeyim dedim.