17 Şubat 2021 Çarşamba

Rüveyda olmak, Rüveyda gibi yazmak! [sizden gelenler]


Ah Murat!
Gelmek istedim sana hem de defalarca
Ama kalp işte ikilemlere gebe...
Sen bir ruha aşıktın!
O ruha bazen bir beden giydirdin!
O kimi zaman saçları rüzgarlarla savrulan esmer bir kadın oldu...
Bazen de gülümseyişi ile içini titreten,
Güneşle birlikte saçları altın gibi parlayan
Sarı saçlı bir kadın oldu...
Bazen de güneş batımı kızıllığında yüzü çillerle dolu,
Ateşi ile içini yakan kızıl saçlı bir kadın oldu o ruh...
Ya da o ruh bahçe kapısından iceri girip işte sonunda geldim sana Murat diye kollarına atılan sana ait kokusuyla bir evinin olduğunu hissettiren...




İşte sonunda geldin ya Rüveydam hoş geldin kadınım!
Çok beklettin beni çok ama iyi ki iyi ki geldin diyeceğin sarıp sarmalayacağın bir kadın oldu....
Ama hepsi hayallerindeydi...
Kolaydı hayallerinde yaşatmak beni!
Ya ben gelseydim hayallerinde ki Rüveydanı bir bedene giydirdiğinde.
O mektupların da fısıldadığın vaat ettiğin gerçek olamayacak kadar güzel ve özel aşkı gerçekten yaşayabilecek,
Yasatabilecek miydin?
Yapma Murat yapma!
Kandırma beni de kendini de...
Hayaller başka hayatlar başkaymış işte!
Seni de beni de üzmüşler, eksiltmişler..!
Artık çok genç değiliz ki
Yorgun bedenlerimiz yara almış duygularımızla
Sığınmışız hayallerimize...
Orada çok daha güzeliz...
Bilirsin Murat aşk kavuşmaları sevmez!
O imkansızlıklar da açan bir çöl çiçeğidir...
Olmazdı artık bizden Murat biz çünkü hayallerde güzeldik
Dediğin gibi tanımışsın da beni...
Bunca zaman sonra neden gelmediğimi de çözmüşsün
Hayallerinden bile artık beni çıkartıp
Adı KALBİM olan kendine yeni bir hayal yaratırken;
Bana da Kalbinle sana mutluluklar dilemek düşmüş işte....
Sen yaz "Kalbine mektuplar"
Kim bilir belki o ben gibi akıllı değildir!
Vaat ettiklerine inanır da mutlu olur..
Ne de olsa erkek milleti az aklı kısa kadın sever!
Kahramanı olmak ister bir masalın...
Sen masalını bulmuşsun KALBİN ile sana mutluluklar
Rüveyda kaçar..!

Nevin Aktekin Gülfırat