16 Şubat 2021 Salı

Yol!



Senden önce kendi halimde, 
Bir yol tutturmuş gidiyordum. 
Yol bizi karşılaştırdı!
Yol beni zaafımdan yakaladı!
Önce kirpiklerin çelmeyi taktı! 
Vakitsiz ve şaşkın sendeledim..!
Gidemedim..!
Yol bana baktı, ben sana... 
Sonra gözbebeklerinde kayboldum!
Bir cenkti bu, kılıçsız kalkansız... 
Gardım düştü feryatsız!
Gönüllüce yaralandım..!
Yol acıdı halime, tutamadı elimden!
Zamanın ivmesinde akrep yelkovana sitem etti!
Yol ağladı, yol yalvardı!
Yolumu iyice şaşırdım!
Yetmezmiş gibi bir de saçının tellerine dolandım!
Uçurumlarına yuvarlandım.
Yol diye bir şey varsa, yukarılarda gözlerinde kalmıştı.
Mantığım bu işe şaşkın, kalbim aldırmıyordu!
Yol bizi çarpıştırdı!
Yol beni apansız baştan çıkardı..!
Nihayet çöl ateşi dudaklarında yandım!
Bir daha külümü de gören olmadı...