14 Mart 2023 Salı

"Bir sevme biçimidir Rüveyda"ya gelenler

Blog okundu kelâmınıza/kaleminize bereketle  "Ruhların kalplerde mesken tutmuş halinin, sebepsiz, sorgusuz sevme biçimidir Rüveyda..." 👏👏👏

*

Gecenin 1 çeyreğinde beni hıçkıra hıçkıra ağlatan o çınara iliştirdiğiniz ağıtın bana olan bedeli bak hâlâ ayılamıyorum..😌

*

O nasıl güzel sevmek..!

*

Bir sevme biçimidir Rüveyda 
Benimde öyle hasret yüklü bir mektup yazasım geldi hatta blog açmak gibi bir fikrim vardı lakin yazdıklarım okunur mu bilemedim. 

*

Sahi Sen böyle güzel mi sevdin Murat hocam.
İçinde böyle güzel mi sakladın..
Sardın sarmaladın.
Boğazında takılı kalan ismin sabahlara akan gönüllüce boğulduğun gözyaşlarının ırmağı kadını...

*

Artık Sözler benim nazarımda etkisiz eleman
Kifayetsiz kaldı.
Bu aşkın karşısında …
Söylenecek söz bırakmadınız efendim.

*

Rüveyda’ya
Beslediğiniz aşkınız, hürmetiniz, saygınız, sevginiz, sadakatiniz
Bu çağa ayak uyduramamış bir mecnunun sevme biçimi yüreğiniz...
Ne söylesek boş kalır...
Biz susalım sizin yürek diliniz konuşsun...

*

Şairim seni ve kalbini bu güzel sevişlerinden ruhen kendini kaybedişlerinden öpüyor,
Yüreğinden duyguya dem olmuş mürekkebe dökülmüş mısraların bize sunduğu o güzel ruh ikliminde yaşattıklarından dolayı sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..✍🏻✨💫⭐️
Ve sizi ayakta alkışlıyorum üstadım..👏🏻👏🏻👏🏻
Var olun, daim olun..😍🍀🐞
Aşkla kalın...

*

Bloğunuzu kaç kişi okur? Facebooka geri gelin bir sayfa açın lütfen.

*

Yine derin sulara çektiniz okuru. Eminim yine çok değerli yorumlar gelmiştir. Bizimle paylaşın lütfen. Sevgi ve saygıyla.

*

Buralarda seher vakti bir ah çektim, oralar da duysun. 👏👏👏

*

Yine mükemmel hep mükemmel zerre aşağısına düşmüyorsun helal olsun yüreğine ❤️❤️