19 Mart 2023 Pazar

"Şiirler bir şairin gözyaşlarıdır."

Gece uyandım. Saat 02:48
"Şiirler bir şairin gözyaşlarıdır."dedi iç sesim. 

Buraya not düşecektim.
Google'a bir sorayım dedim.
Bin köfte, karamba! 
Yazan yazana.
Geç kalmışsın müteşair bey!

Daha önce hiç bir yerde okumamıştım. 
Ya google'dan kontrol etmeyip ilk yazanmış gibi paylaşsaydım! Bunca zaman şiddetli tepki verdiğim emek/duygu hırsızlarının seviyesine düşecektim. 

Hani aynı yüzyılda farklı coğrafyalarda, internetin olmadığı zamanlarda birbirinden habersiz aynı, benzer şeyleri/şiirleri naatları yazan şairleri sevgili Hayati İnanç bey bir programda örneklendirmişti.
Çalmadan da insanlar aynı cümlelerde dizelerde buluşabiliyorlar. Çünkü şair ruhlar aynı kaynaktan beslenirler. Müteşairlik bahsi diğer...

Depremsiz, selsiz, kedersiz sabahlar ola...