9 Mart 2023 Perşembe

seni nasıl seveceğimi

Seni nasıl seveceğimi bilmiyorum, 
Acizim ve azimli de...
Seni nasıl seveceğimi bilmiyorum,     
Annem gibi mi,
Çocuk gibi mi, 
Arkadaş, dost, sırdaş, hangisi...
Seni nasıl seveceğimi bilmiyorum,
Acizim ve azimli de... 
Yalnız sevgili olmak yetmiyor,
İçinde saklı yosman ile... Masumiyeti iki de bir katlederek,
Hız sınırlarını da aşmalıyız.  
Bir başına hiç biri,
Ne sana ne bana yetmez, biliyoruz...
Seni nasıl seveceğimi bilmiyorum,
Acizim ve azimli de...
Hepsi sen, sen hepsini kuşanmış, Başımı döndürmektesin.
Seni derince içime çekip,
Bir daha da hiç ayılmamalıyım... Seni nasıl seveceğimi bilmiyorum,
Bu bilemeyişe ayrıca bayılıyorum...
Çaresiz çırpınışlara tutsak...
Acemi ve biraz da korkak...
Seni nasıl seveceğimi bilmiyorum,
Yönleri kaybederek,
Gidilecek izleri silerek,
Kuralları esneterek, 
Bazı şeyleri görmeyerek,
Renkleri harmanlayarak,
Cahil cesareti bilinçsizliğiyle,
Yalın, duru ve kararlıca çok istiyorum.
Seni nasıl seveceğimi bilemeyiş, Hiç son bulmasın istiyorum.
Uykularım bölünsün, 
Rüyalarım süslensin,
Gözlerim ıslansın,
Sancılarım sensiz dinmesin...

Seni 
Nasıl
Seveceğimi...