27 Kasım 2023 Pazartesi

Aşk olsun tabii


Burada sürekli takip edenler biliyorlar, siz ilk defa tevafuk ettiğiniz için haliyle anlamlandıramadınız  

Cevabı çok kısa aslında:Sesli şiirlerimin çok bilinmesini istemiyorum...Artık hiç seslendirmeyeceğim diye kendime verdiğim sözü de elbet bir gün tutacağım:)

Bir kaç özel emekçi dosta kendi sayfalarında yayınlamaya izin vermiştim. 

Sesli şiirlerimin instagramda yayınlanması beni rahatsız eder  çünkü herkes orada...

Burayı tekrar okumazsınız diye  özelden de mailinize cevap verdim.

Nadiren bazı şiirler bir akıntıya kapılıp rağbet görebiliyor. Kanalımda yüzbini aşmış bir şiiri de bunun gibi kapatmış bir müteşair olarak, sempatik mail ve bulma çabanıza teşekkür ediyorum. Benden de size sevgiler, saygılar.

Ah evet aşk olsun tabii, onsuz ne anlamı olurdu dünya sürgününüzün...

*


Bu sayfayı da çok kıymetli bir dostum yönetiyor. 


Ve tabii bu sayfayı da bir başka sevgili dostum yönetiyor.

Bunun dışında benim bildiğim; Pinterest'te, Facebook'ta ve 1000kitap sitesinde bu fakire kıymet veren dostlar var, hepsine selam olsun.