8 Kasım 2023 Çarşamba

"Giderse, bunu hatırlamak öldürecek beni..."

"Bir kadının en güzel hali şudur, bilmem şudur, o olmazsa kesin şudur," diye bir sürü şey söylüyorlardı. Ben, seni saçlarını toplarken gördüm. O zaman içimden demiştim işte; Giderse, bunu hatırlamak öldürecek beni."

Halis Karabenli / Aklımda güzel kal

*
"Giderse, bunu hatırlamak öldürecek beni..."

Hatırdan çıkmayan, hatıralarda saklı ne çok kare var ömrümüzde değil mi?
Bazıları bir hançerden damlayan kan renginde hem de...
Bir daha geri gelmeyecek günler yaşarken, kimimiz yalnızca anı yaşar, kimimiz çoktan kitabın son sayfasının son satırının son harfinden ânâ dönüp yanar...
Sonra her şey bir hâyâl olacaktır ve yarını düşünmeden mi ânı yaşamalı, yarın endişesi ile mi, sorusunun kıskacında zaman su gibi akacaktır...

Gitti ve hatıralar hep diri kaldı, ben öldüm...