17 Kasım 2023 Cuma

Evet sanırım öldürdüm!

"Küsmüşsünüz..
Tüm kadınlara..
O şiirler nasıl yazılıyor bilmiyorum ama..
Siz gerçekten artık kendinize yazıyorsunuz…
Duygularınızı heyecanlarınızı öldürmüşsünüz.."

*

Doğru, küstüm ya da küstürüldüm...

O şiirimsi şeyler nasıl yazılıyor...Çünkü onlar şiir değil, hüznümün ifadesi, hüzün damlacıkları...

Ve son cümlenizdeki tespitten dolayı sizi tebrik ediyorum...
Karikatür de konumuza çok uygun diye buraya aldım. Aslında başlıbaşına cevap olarak kâfi...
Davulun sesi gibi...uzaktan...

Hayatımda nadir zamanlarda "şarkı söylüyorsa mutludur" modunda olmuşumdur. 

Müzikle de ilişkim, hüznümü beslemesinden...

Serde müteşairlik varsa, biriyle sevgili olmanız gerekmiyor anlayacağınız...
Kelimeler bir yudum teselli...

Bekleme gelmiyeceğim.
Hiçbir raslantı karşılaştırmayacak gözlerimizi,
En sevdiğimiz kitabı seçerken
Çarpışıp yere düşürmeyeceğiz.
En sevdiğin şarkıyı dinletmeyeceğim sana,
En güzel rüyanı dinlemeyeceğim.
En güzel şiirlerini kendine ayır.
Çünkü hiç dinlemeyeceğim...
Bekleme gelmiyeceğim.
Bak Eylül 'de geçti.
Ekim geldi.
Kapılarını sıkı kapa.
Üşümeyesin.
Hiç uğramasın sana sevgim.
Ne olur azıcık aklına gelmeyeyim.
Bir şiirinde bir mısranda.
Zahmet edip beni geçirmeyesin...

Bekleme gelmiyeceğim.
Çayını bensiz yudumla.
O çok sevdiğin lambanı yak.
Ve nergisleri bensiz kokla.
Sana olan sevgim.
İnanır mısın mapusta.
Öyle çok üzüleceksin ki;
Kelimelerimiz bile değmeyecek birbirine,
Ve özleyeceksin.
Delice...

Bekleme gelemiyeceğim.
Ne karada ne suda ne de havada.
He bu bahar ne sonbahar da.
Dün de bugün de yarın da.
Bence en son selamımı.
Kalbine sakla...

Süeda


Günlerden bir gün,
Sevilen yanlarımıza sancılar girdi.
Oysa ne çok sevmiştik birbirimizi.
Ayı sevdim
Güneşi
Maviyi
Gözlerini...
Sen sevdin diye sevdim sevdiğin herşeyi...
Ne çok tuttum ellerini
Defalarca öptüm bileğini, avcunu,yüreğini...
Ne çok sevmiştim ne çok seni
Ne çok sevmiştik birbirimizi...

Günlerden bir gün
Sevmedin ellerimi.
İçine bakarken deryaları gördüğün
Görmedin gözlerimi...
Sevdiğim sesine karalar girdi.
Saramadım yüreğini...
Sırf gitmek için birbirimizden.
Acıyla ezdik sevgimizi...
Ne çok ağlamıştık ne çok
Ne kadar çok kahrettik kendimizi...

Günlerden bir gün.
Acıya doyunca gel!
Bahçendeki çiçekler güneş göremeyince.
Ellerin soğuktan büzüşünce
Sesin kesilip şiirler sensizlleşince.
Özlersen özlemeyi gel!
Ne çok bekledik ne çok birbirimizi.
Senin nefesin ben kokar,
Kimseler anlamazsa seni,
Korkma aşka gel,
Gökyüzüm sen olana kadar
Beklerim seni...

Süeda