30 Kasım 2023 Perşembe

Devam edişim

Hangi martı telaşında unuttun kendini yine ..
gözlerinde bin şehrin susmuş sokak lambaları.. 
ayaklarında eski bir yetimlik.
Bunca darmadağınken bile öylesi güzelsin.

Elimi uzatıp dokunsam dudaklarına.. kesiklerimden en çok sen korkacakken neresindesin göğün.. Hangi bulutun küslüğüsün rüzgâra.
Tuzlu bir deniz kadar yakıcısın.. dalgalar kadar da acımasız.
Gözlerine eğilsem.. yansam ve yansam sönmesem bir daha.. ısınamayacak kadar soğudu mu nefesin.

Bak ben hiç değişmeden buradayım.
Alıp başımı gitmemeye inat ederken kuytularından.. 
özlemek diyorum adına.. 
çok özlemek.
İnciniyorum.
Göğsüme çarpa çarpa avuturken denizi ve seni.. anla istiyorum.. hiçbir savaş çocukluğu kadar temiz olmuyor insanın. 
Hiçbir yara geçti diye unutmuyor.
Seni darbelerinle çok seviyorum.

Savrulup biriktiğin koynumda martı çığlıkları.. saçlarımda beyaz bir mevsim.
Ben sonsuz bir başlangıcım hala sen benim devam edişim.
Seni görüyorum, duyorum seni.. seni haykırıyorum sana..
Bunca darmadağınken bile öylesi güzelsin.

Ayakların ellerin olup iliklerken seni yeryüzüne inanıyorum gülümseyeceksin.. gülümseyeceksin ki çukurlarına dolacağım.
Yükselirsen kanatlarım büyür düşersen topraklaşırım.
Korkmuyorum.
Dalgaların buz tutuşu öldürmüyor denizi.

Madam Su (Su Kalemi)