9 Ağustos 2022 Salı

Bugün doğmuşum!

 

Nasıl olsa doğum günümü unutturma çabalarım hiç bir zaman işe yaramadı. Bu yüzden bu defa başlık öyle yazıldı.

İlk önce doğum günümü unutmayıp, en kıymetli şey olan, duygularımızın elçisi kelimelerle, mail ve telefonlarla, kargolarla kutlama nezaketi için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. (Yoksa son kutlamamı ne, bu yıl geçmiş yıllardan daha yoğun😅)
Onları burada yayınlayıp saklamak isterdim ama fakat lakin...anladınız!

Bendeniz de ilk kez pek tercih etmediğim halde azıcık özelimden serpiştiriyorum. 

*

Dünyaya ezanlarla açmış, uyanmışım. 
Herhalde nolur ne olmaz kulağıma ezan okunmaz falan diyerek...tedbirli bir adam olacağım ta o zamandan belliymiş ve ezanları çok seveceğim, okunurken konuşanlara çok kızacağım..!

Babam sevincinden Zeynep Kâmil hastanesi zemin kattaki annemin odasına ziyaret saatini beklemeden pencereden dalmış! Tam benlik bir tarz, ta o zamandan sevdim seni baba, bir miktar deli dolu adamdın!

"-4 kilo 400 gram doğmuştun. Buna rağmen bazıları 'ne zayıf(!)'demesin mi!"diye anlattı annem. Fesatlar benden ötürü üzmüşler daha 20'sinde bile olmayan anneciğimi. 
Demek ki kadınlar arası kıskançlığa sebebiyetim de ta o zaman başlamış!

"-Fıldır fıldır bakıyordun. Yumuşacık pamuklar gibiydin. Mevlidinde büyük nazara uğradın. Havale geçirdin. Bir daha gece uykusunu unuttum! Bol bol ütü yapardım!"
Anneciğimin bizler üzerindeki hakkı, emekleri asla ödenemez. 

Babam rahmetli 50'sinde bir trafik kazası sebebiyle vefat etmişti. Yakışıklı ve çapkın bir adammış!
Çok yardımsever, cömert ve merhametli...
Şimdilerde annesiyle Türkiye'mizin en büyük  mezarlığı Karacaahmet'te ikâmet ediyorlar!

*

İyi gidiyordum, tıkandım!
Zaten 3-5 gün önceden annemle konuşup notlar halinde yazıyordum.  

*


Dışarıdan bakıyorum kendime. Fena insan sayılmam be! Evet bir aslan burcu olarak kükreyişlerimden şikâyetçi olsam da, fıtratımı da bir sınav sorusu olarak yaratan Allah...

Bunun dışında vallahi çok iyi niyetli, iyilik yapmayı çok seven ve herkesin iyi olmasını gönülden isteyen biriyimdir. 

Asla kin tutmam, kalleşlik, ihanet bilmem. Hatta annemce dersek biraz saf çabuk inanan bir yanım bile vardır.

Merhametim çoktur. Şefkatli ve samimi bir adamım. Yalancıları ve yalanı sevmem. Eksiklerim, günahlarım, hatalarım ve zaaflarımla, benim geliş sebebim  fedakâr anneciğime minnetle; beni o anneden yaratıp bu yaşıma kadar afiyetle yaşamama izin veren sonsuz kudret ve ihsan/ikram sahibi Allah’a (cc) yarattığı tüm canlıların nefesleri sayısınca şükürler olsun.  

İnşallah sevdiklerimizle, sevenlerimizle cennette buluşmak dua ve temennisiyle, tekrar hepinize teşekkürler ediyorum.