7 Ağustos 2022 Pazar

Güzel görenler güzel gönüllüdürler.

"Yenilgileriyle barışan
insanın içinde gerçek bir devrim başlar. O artık daha mütevazı, sınırlarını bilen, zorluk içindeki kişilerin halinden anlayan, neyi
yapıp neyi yapamayacagını idrak etmis bir insan olarak yeniden doğmuştur. (Yenilgi
yenilgi büyüyen bir zafer vardır.!)
Kemal Sayar

Okuyunca sizinle özdeşleştirdim..
Kaleme aldığınız yazılarınızdan..
Olgun tavırlarınızdan,
Hayata doymuşluğunuzdan,
Yaşam tarzınızdan,
Mütevazı kimliğinizden 
.......
İyi insansınız siz, çok iyi..
Yüreğiniz temiz..
Bir kere değil mi ki ailenize kol kanat germişsiniz..
Tüm sabrınızla anneciğinize ..
Şefkatinizi vermişsiniz..
Nasıl kötü olabilirsiniz ki..!
İyi insansınız vesselam iyi ..

Hani yüce gönüllü insan denir ya..
Tanırsın tanıdıkça hayranlık duyarsın..
Şefkatiyle,merhametiyle,
Sonsuz sevgisiyle saygılı, kibar,asil,nazik,naif, kırılgan ruhu çocuk kendi sağlam karakterli duruşunu bozmayan hiçbir zaman asaletinden ödün vermeyen kişiliği sağlam adam gibi adam ..
............
Ben gördüklerimi ve iyi niyetini bilirim..
Sizi yüreğininizin güzelliğiyle satırlarda, şefkatinizle tüm sabrınızla ,olgunluğunuzla, yaşanmışlığınızla, dik duruşunuzla ve büyük erdem göstermiş olmaklığınızla benim nazarımda çok iyi bir insan olduğunuzu gösterir ki bu en önemli meziyetler her kula nasip olmaz..
Siz gönlünüzün güzelliğiyle Seviliyorsunuz..
Ve değerlisiniz..
Doğum gününüz kutlu olsun. 

***


MEĞER BEN NEYMİŞİM 😌

Mektup sahibi o kadar güzel abartmış ki, (sonsuz teşekkürler) maili sileceğim için burada saklamak istedim. Hem bu emek mahsulü kıymetli mektup hatıra olur hem de tatsız zamanlarımda denk gelir okursam iyi hissetme vesilem olur dedim.
Sonuçta doğum günü kişisi benimdir😇
Evde duvar takvimi olsaydı. 9 Ağustos sayfasında yazılan şeyleri okurdum.
MM