4 Ağustos 2022 Perşembe

Tutkulu bir soru!


"Bir kadını çok seviyorsun, öyle ki, her şeyinle ona bağlısın, bedenin, ruhun, kalbin, beş vakit dualarında düşünmediğin an yok onu, ondan bir kelime beklerken, başkalarına tahammülün bile yok, kadının etrafında ona ilgi duyan birçok erkek var bunun farkındasın ve canın çok yanıyor, ama öyle büyük bir sevgi ki sen kalbinle mücadele ederken kalıp o adamlarla mücadele eder miydin?"

*


Etmezdim!

Aşkımdan ölsem gebersem de etmezdim!

Sevgim beni kavursa da etmezdim!

Uykular haram olsa, gündüzlerim ziyan olsa da etmezdim..!

Her canlı, ortama uyumlu, özel kalkanlar/silahlar donanımlarla yaratılmıştır. Hele insan, karşı cins için bu denli zayıf hiç değildir. Kalmak isteyen kalmış, giden uğurlanmıştır!

Aşk sanılan şey saplantı ve tutkuya evrilir de sahibinin bundan haberi olmaz, vahim!

Bazı insanlar bazı meseleleri kendilerine gereksiz yük eder hatta bunu bütün yaşamlarına yayarlar. Sanki dünyaya bir kaç kere gelecekler! Oysa herkes bilir ki aldığımız nefesin tekrarı yok ve biz bu dünya sahnesine çok önemli bir rol için gönderildik!

Üzüleceksen Hazreti Veysel.Karani (ks) gibi bir aşktan, kırıntı taşımayan kalbin için üzül! 

Yanacaksan Medine'nin Gülü Efendimiz-sallallahü aleyhi vessellem- hazretleri için yan!