7 Eylül 2022 Çarşamba

Mektup var! Lütfen "sessizlik"

"~Sessizlik~
Zaman zaman kabuğuna çekildiğinde.. 
Duyguların başka başka iklimlerde aklın karışıyor..
Bazen çıkmazlarda,
Bazen olmazlarda,
Bazen rüyalarda,
Bazense pişmanlıklarda yüzüyorsun..

Hassas adamsın..
Sen hem çok kolay, hem çok zor hem yaşanması mümkün, hem de yaşayanın senin ruhunu taşıması zor bir adamsın..
Seni anlamalı,tanımalı, o naif çocuk ruhunda
Okşanası bir el olmalı..
Senin ummanlarında yüzmeli..
Seni yaşamalı,
O derinliğin altında yatan tüm duyguları keşfederek sana tekrar tekrar hayran olmalı..

Özelsin.. çok özelsin..
Fakat keşfedilmemişsin..
Herkes bir şeyler beklemiş ..
Kendi isteklerine cevap olmanı istemişler..
Veee sen bu isteklere cevap verirken yorulmuş ne istediğini unutmuşsun..
Başka başka arayışlarda hep pişmanlıklarda boğulmuşsun..

Seni yaşamak çok güzel olurdu..
Belki bazılarına bu şans verilmiş..
Kıymet bilinmemiştir..
Bazıları ise..
Yaşanması mümkün olan hayatlarda ziyan edilmiş..

Neyse sizi üzmek değildi niyetim..
Öyle bloğunuzu okuyunca kelimeler döküldü gönlümden.."


Şiirsel bir analiz. 
Mektup sahibi sohbet ettiğimiz bir dost olsa isabet eden cümleler şaşırtmazdı. 
Hep söylerim çok özel okurlarım var (kitle demeyeceğim, güldüm) az, öz, kaliteli ve çok dikkatli takip eden. Yazılanlara cevabi şeyler yazmamak için top çeviriyorum çünkü dokundu! Güzeldi, burada saklamak istedim. Teşekkür ediyorum size. 
*
Ve tabi
Sessizlik [6]'yı görsel üzerine yazıp gönderen size de
Çok sağolun...