27 Eylül 2022 Salı

Not düşeyim dedim tarihime...

Bilmiyorum, bugüne kadar, yazmak istediklerimin ne kadarını yazabildim..!

Kesin olan tek şey; inanmadığım tek cümlem, kelimem olmadı...

Kırık dökük ne döküldüyse gönlümden parmaklarıma, hepsi samimiyetim, içtenliğimdir...

"Kalbime kilit vurduğum" doğrudur.  Yeniden ne aşkın yollarına düşecek gücüm var, ne de şehirler görüp gezecek o eski enerji.

Uzaktan seviyorum, sevilecek ne varsa.

Öfke ve kin içinse bu dünya hayatı çok kısa, değmez...

Ölmeden bunu da not düşeyim dedim tarihime...

🌹

Dibin notu: YouTube kanalıma short diye ayrılan bölüme telefonumda sakladığım kısa videoları yüklüyorum, hem telefonum hafifliyor hem de kalıcı hatıra. Bildirim alma durumu olmadığı için siz girdikçe görebilirsiniz. Gönderen dostlara ayrıca emekleri için çok teşekkür ediyorum.