29 Ocak 2023 Pazar

Pazar hatırası



"Kitabınızı bir arkadaşıma verdim. Kitap okumak istiyorum ama sarmıyor var mı önereceğin bişey demişti. Ben de sizin kitabınızı verdim binbir tembihle. Sakın zarar verme diye. Bugün okumuş bitirmiş 1 günde yani. Bana yazdığını aynen aktarıyorum:

'Offff off off ......... bu nasıl bir kitap çıkamadım içinden nasıl bir duygu patlaması bu, ben hayatımda böyle bişey okumadım. Bekledim bekledim okudum, sonunda Rüveyda gelecek diye... Sonunda da gelmedi ya la adam ne yazmış ne yürek varmış helal olsun valla. Yok böyle bişey ya yok inan yok. Nerden buldun sen bu kitabı kızım beynimden vurulmuşa döndüm kitap bitince durup kalmışım öyle. Var mı bu yazarın başka kitabı bu kitap da satışta yok seninkini verirsem bende de olsun diye bakıyorum şimdi.'

Ben de dedim ki "yok! Dünya üzerinde böyle bir kitap daha yok. Yazarın da başka kitabı yok. 
O Rüveyda da hiç gelmedi. Benim de çok değişik bir yerde karşıma çıktı özellikle seçmedim. O yüzden kıymetli zaten."

O da dedi ki "o zaman ben baştan başlıyorum okumaya" 

Dedim " delisin, biraz mola verseydin.

Dedi ki "başladım bile." . 😌

Okuyan size hayran kalıyor... bu ne iş. 😊 size dedik ki bütün yazdıklarınızı basmalısınız azıcık söz dinleseniz mi?"

🌹

Ne diyeyim mektubunuza...
Size ve abartıyla övüşlerinize, arkadaşınıza çok teşekkür ediyorum. 
Kitabımı bulamasaydı ben gönderirdim. Hâlâ bir kaç tane var elimde.
Pazar morali/hatırası olarak burada saklamak istedim.

Görsel için de ayrıca mutlu oldum.
[MM]