19 Ağustos 2023 Cumartesi

Bir süre mola


Taslaklarda yayınlanmayı bekleyen bir şey kalmadığına göre, yazarak saçmalamaya bir süre ara veriyorum.

Tatildeyken bile yazıdan uzak durup kendimi soğutmaya, mümkünse de ruhuma iyi gelen bu terapiyi başka uğraşlarla gidermeyi deneyeceğim.

Blog yazmanın çoktan unutulduğu şu zamanda bendenize katlanan siz çok kıymetli dostlarıma çok teşekkür ederken bir şeye de yeniden açıklık getireyim; "kim terk etti seni hocam, böyle bir şey mümkün mü, aşk acısı çekiyorsun..." gibi soru sahiplerine bir türlü yazmanın, hele şiirimsi şeyler yazmanın, şiir icabı, şarkı sözü gibi farklı senaryoları olduğunu, illa ki yazanla birebir ilintili olması gerekmediğini izah edemedim gitti. 

Okuduğunuz edebiyat olarak keyif veriyorsa bloğu takip edersiniz, yoksa gereksiz merak ve sorgulama zaman kaybınız olur!

Herkese sağlıklı huzurlu zamanlar diliyorum. 

*
 
"İki güneş geçti bir gece
Biraz yağmur yağdı bana
Biraz ben yağmura...
Sevdiğim bir şarkı çıktı radyoda
Yarısına ben eşlik ettim
Yarısına gözlerim...
Anlatmak istemiyorum ama
Ben seni burada çok özledim"

Ceyhun YILMAZ