16 Eylül 2017 Cumartesi

Sizden gelenler (16.09.17)

''Ruveyda'yı okuyan her kadın kıskanacaktır 
Sevilmek isteyecektir tarafından...''
  
***

''Ruveyda'yı yazanın ruhunu muhabbetini hissiyatını idrak ederse ne âla...
Yoksa  kendi kendini imha edecektir sırça köşkten ..!''

***

"Her kadının içinde bir erkeğin kölesi olma isteği vardır"

***

''İnsanın ruhunda aşk sevgi yoksa ne yapsanız enjekte edemezsiniz  
Bir kelime = 55 anlam  mâna içermiş  hepsi birbirinden güzel özel, kalem ile adeta raks edilmiş.'' 

***

''Kimselerim yok, 
hiç kimselerim yok kırık kemikli saatlerinde içimin.
Ellerim ufalanıyor, korkuyorum altlarında ezilmenden.
Kıyamadığımdan seslenemiyorum, dokunamıyorum boynuna, boynun ki doyumsuzluk, aç bir edepsizlik.
Utanmıyorum.

En güzel bu olmalı.
Kokunun ucu uçurum, uçurum ben.
Karanlık diplerde açıyor tenim, bin ton renk içinde.
Kimseler yok, hiç kimselerim yok kızıl gölgesinde nefesimin.
Eğilirsem yüzün batar ciğerime.
Dudaklarında birikir nehirlere dönüşürüm.
Kanatlı bir göğüs.

Parmaklarımın uçlarından tutunuyorum sana, emiyorum güzelliğini.

Kendimi geçtim, uyanmandan endişeli, düşüyorum usulca boynuna.
Bu işte, kimsesizlik bu.
Var oluşum tek sana.

Öpsem, düşman kesilirim kendime.
Öpmemeliyim, daha değil, şimdi değil.
Uyanma!

Ağzında başlıyor gök.
Kuşlar ne güzel.''

16 eylül/ Su

***

''Gözlerine yakalanmaktan korktukça
ismini tutuşturuyorsun dudaklarıma.
yaprak yaprak düşerken sana 
usul usul işliyorsun kanıma...''

***

'' Özledim seni
sen gibi
aşk gibi.
Sadece sarıl
düşlerime karışsın kokun
gördüğüm rüyayı gerçek sanayım...''

*** 

''..gecenin alacakaranlığında düşlüyorum seni
saçlarıma diyorum, asmaz mısın hayalini? ''

***

'' Bugünlerde her şeyle savaş halindeyim. 
doymuyorum mağlubiyete...''