5 Ekim 2020 Pazartesi

Bir amatör ressamın hediyesi!

 


Naçizane sanatın resim ve karikatür dalıyla vaktiyle ilgilendiğim için, bu resmi çizip bana hediye etmek isteyen Sevgili Arkadaşımı son şekline varasıya kadar ''biraz'' uğraştırdım. 
Maşallah maharetli olduğu için mailden işaret ettiğim yerleri anında düzeltti ve ortaya böyle bir sanat eseri, "hatıra" çıkmış oldu. Altına imzasını atamayacak kadar amatör ruhlu ve mütevazı arkadaşıma çok çok teşekkür ediyorum. Kitabımı almamışsa ben de kendisine imzalı göndermek isterim.


Kendim resim çekilmeyi sevmeyen biri olarak, çekmeyi severim. Bu resmimin aslını da severim, sonradan gerek sosyal medyada gerekse kitabımda kullandığım şeklini de...
 Bu fikrin sahibi -eskimeyen dost- güzel insanı Yasemin'i de sevgiyle anmak istiyorum. Bir teşekkür de ona...

Bunlar da malumunuz teknoloji ile elde edilenler.