3 Kasım 2020 Salı

Rüveyda'ya Mektuplar (58) için

Kalbimin sol yanı
Senli cümleler varken hayatımda 
"senden sonrası" ne mümkün her gün  yeniden aşık olmak için sebebsizce yüreğime sen damlarken  soruyorum şimdi sana  Murat 
Olabilir mi "senden sonrası?"
Hem  ben senin okyanusunda  sır bir damlayım  bilmezler ki bu sırrı
Öyle alelade görülen  bir istiridyenin içinde saklı ama kralları imrendiren  nadide bir
 ''inci tanesiyim"
Ne bilsinler bizi
O yüzden özeliz ya
O yüzden bizim aşkımız masallarda bile yok
Dedim ya "sır"
Ne anlamı kalır sırrımızı tamamen açığa çıkarırsak
Yazdığın okyanus damlalarının 
İçinde saklı bir gizem ki  bizim "senli hikayemiz..."
O okyanusta  tek bir inci var   binlerce yağmur tanesinin kaybolduğu ve tek bir yağmur tanesinin senin kalbine damladığı sır  "O" da tabi ki ben senin incin,  "senin Rüveyda"
Benim okyanusumda sen "muradımda sen"
Ne mümkün söylesene senli hikayelerde kaybolmuşken sensiz alelade bir hikayenin daha olması.
Aptal mıyım?
Aptal mısın?
Aptal değiliz işte...
Birbirimizin toprağına damlayıp "Aşk"ı bulmuşken..
Aptallıktır senden sonrası bizden sonrası...
Anlamıyorlar işte bizi  anlamıyorlar
bilmiyorlar sırrımızı
Bilmesinler de yoksa mahvedip yok ederler
elbirliğiyle büyük bir zafer sarhoşluğunda...
Bırakalım "sırrı aşkı" bilmesinler 
Biz böyle  daha güzeliz
Berzah aleminden bu dünyaya damlayan
O sırrın  muhteşem gizemiyle..
Sakın söyleme fazla bahsetme bizden
Korkuyorum el birliğiyle bu aşkıda
Yok etmelerinden...
sırrımızı sakın yazma anlatma rüyalarını
Bozma bu aşkın gizemini
İşte o zaman senden sonraların elemiyle keşkelerde 
Kaybolur gideriz bu fani dünyadan...
İyikim olarak kal sen her daim...
Senin Rüveydan

Murat Mesut kalem dostumun  "Rüveyda'ya Mektuplar"  kitabının  58.mektubuna cevap bir nazire şiirdir....

Nevin Aktekin Gülfirat



Sensedim Rüveyda!
Sen'deledim sensiz...
Artık gel,
Bir kere gelişinden öpeyim.
Artık tut ellerimi,
Suyumu gözlerinden içeyim.
Kalbim durmadan,
Güllerin solmadan,
Çayın soğumadan gel!
Sana "ömrüm" dedim.
Ölümüm olma yeter...!

Süeda