11 Kasım 2020 Çarşamba

Rüveyda'ya Mektuplar'a güzel bir yorum daha çok çok teşekkürler


İyi akşamlar size yeni kitap ile geldim adından da anlaşılacağı gibi rüveyda gibi mektup dolu anılar ile yolculuk yapıp blog sayfamda ki dostlarımın duygularına tercüman olacak bir kitap ile geliyorum size eminim ki sizde çok seveceksiniz

Mektuplar eskide kaldı ama sevgiyi en özel anlatım biçimi diyebilirim en özel en içten duyguların dışa vurulmuş hali 

💜Rüveyda'ya Mektuplar, bir sevgiliye gönül veriliş ve onun hasretiyle yalnızlığa sarılış, sevgiye susamış bir gönlün sessiz çığlıkları.

💙Rüveyda'ya Mektuplar, kavuşmanın özlemi, sabırla beklemenin güzelliği, aşkın, hüznün, umudun, sabrın iç içe geçtiği duygular.

❤️Rüveyda'ya Mektuplar, sevgiliye yazılmış ruhun derinliklerinden kopan özlem, sevdanın en güzeli, kavuşmadan sevmenin yüceliği


#kitaptanalıntılar


🌹Bu akşam..

İçinde İstanbul geçen şarkıları sıraladım

Sonra usulca yatağıma kıvrılıp sensizliğe ağladım

🌹Kim bu Rüveyda?

Dilimde hece, dilimde kapan, dilimde şarkı, dilimde şiir, dilimde destan...

🌹Ey aşk !

Zaten yanmışız, közümüzden ne istersin?

🌹Ne sen beni sevmekten acze düşeceksin, ne de ben sarfınazar edeceğim bu efsunkâr sevdanı...

🌹Hoşça kal ömrüme teğet geçen

Gönlümü es geçmeyen yâr. 

https://www.instagram.com/p/CHYRSemnscr/?utm_source=ig_web_copy_link

@okuyan.zebra modoretörlüğünde @ruveydaya_mektuplar @muratmesut34 tarafından kaleme alınan eseri #rüveydayamektuplar okuduk