2 Haziran 2022 Perşembe

1 haftanız kaldı!

"1 haftanız kaldı! Hiç değilse hesabınızı kalıcı sil butonu yerine dondur'a çevirin, belki aylar sonra sıkılır, bizleri özler dönmek istersiniz ya da önemsediğiniz bir şiir resim gerekebilir. Varis atayabilirsiniz..." 

Yok, öldükten sonra arkamda düşünmem gerekenlere bir de sosyal medya ekleyemem! 

Öldükten sonra demişken farz edin öldüm! Yani o gün bugün! (Aniden öleceğiz ve hesap ortada kalacak!) Bu açıdan da iyi bir karar verdim. Hem burada "içimin saçmalıklarını" saçmaya devam ediyorum. Artı bulunmaz kumaş değilim, kalemi kuvvetli bir şair hiç değilim. Üç-beş sevenimiz, sevdiğimiz dostlar arasında tescilli bir müteşair olarak "bir yudum teselli" bizimkisi... Daha saçma şeylere kaçmasın diye yazarak gönül eyliyoruz...

Alıştırdılar bizi paylaşmanın sahtesine! 
Resim paylaşıyoruz, yediklerimizi, pişirdiklerimizi, gezilerimizi, sevinçlerimizi, kederlerimizi...içimiz dışımız uluorta voltada!
Güzel söz, şiir paylaşıyoruz (sözler kopyala-yapıştır yer değiştiriyor) bir kısmımız da kendimiz yazıp paylaşıyor! 

Eskiden yani İnternet yoğ iken, sevgi, şefkat,  merhamet paylaşırdık!
Aşımızı, paramızı bölüşür paylaşırdık! 
Aslını elimizden alıp hem bazılarımızı "görgüsüz" yaptılar! Hem de bu tuhaflıkları normal yaşam biçimi gibi kakaladılar! 
En mahrem en özel hallerimizi paylaşıma döktürdüler! Biz onlar için kullanımdaki kullanıcı, ürün olduk! Onlar da hem üzerimizden bolca paralar kazandılar hem de en kıymetli şeyimizi zamanımızı çaldılar! 

Çok uzattım! 
Belki bazı resim, yazı gerekebilirdi ama ölülere değil!
Benden buraya kadar!

_______

Görseli gönderen dosta çok teşekkür ediyorum.