11 Haziran 2022 Cumartesi

Bugün veda etmişim!

"Bugün veda ettin Facebook dünyasına!
Anılarını bir kalemde sildin..!
Yılların emeğini..
Çok gözü karasın vazgeçişlerin var..
Duygu adamısın lakin bir kalemde siliyorsun..
Sana dünyalık geliyor bunlar..!
Emek verdiğim hiçbir şeyi geride bırakamıyorum..
Keşke senin gibi çabuk vazgeçsem ..
Kararlarımı bir çırpıda versem..
Geriye dönüp bakmasam.."


Bazı kararlarımdan çabuk vazgeçmiş gibi görünsem de aslında içimde zorlu bir kavga yaşadıklarım, med-cezirler de olmuyor değil! 
Tabi zamanla tecrübe devreye girerek çabuklaştırıyor bazı kararları.
Evet Facebookta emeklerimden önce güzel dostlarım vardı. Onlar için üzgünüm. Emeklerimin çoğu zaten burada. Burası kapanana kadar buradayım nasibimce...

Ne kadar dikkatli dostlarım var. Demek bir ay doldu ve hesabım kalıcı olarak silinip byte mezarlığına defn edildi. Eh sırada bendeniz var, şu kalitesi kaçmış, şaşkın zaman diliminde hayırlısıyla bir öleydik! Hayat korkutuyor! Sokaklar ve dahi dünya ürkütücü, kaygı dolu! Selim akıl, bereketle elele verip terk etmiş dünyayı! 
Kıyametin küçük alametleri tamam oldu! 
Evet Facebook da bana dünyalık geliyor! Nasılsa günün birinde aniden bırakmak zorunda kalmadan yükümü hafifletme çabası diyelim! Artık bilgisayarım da yok! Esasen bir kedim bile yok.
Bu şehir de beni tanımaz! 
Aralarından sessizce geçip alış-verişimi hızlıca yapar evime kaçarım. Allahtan annem var da bir işe yarıyorum. Telefonla hızlı yazmayı da biraz ilerlettim. Yaşlanıyorum!

Vazgeçişlerin adamıyım. Belki de zamanında çok canım yanmış, bu yüzden korkak biri olup çıkmışım. 

Benden bir şey olmuyor işte! On küsur sene nasıl devam ettirmişim faceyi hayret ve tebrikler! 
.................(*)
Bir daha da söküklerim yama tutmadı! Vefa beni bulmadı!
Bir kaç kadın her devirde sevdi ya da aşık oldu! Evlilik teklifleri aldım. Ama bu beni eksenimden milim kımıldatmaya yetmedi. Kadınlara da inancımı kaybetmiştim. Ben de tuttum Rüveyda'ya aşık olayım bari vefasızlık etmez, beni anlar ve üzmeden o da sever deyip, hayali ihtilaç yaptım. Okur dolduruşuyla da yok yerden kitap sahibi olduk işte! Daha ne olsun... Gece gece kalemim düştü! 
Gündüz olsa:
"Efendim! Geliyorum annem!" der kaçardım! 

(*) Bu uzun paragrafı sildim. Gecenin etkisi fazla dökülmüşüm!