15 Haziran 2022 Çarşamba

Sevgili Hafiye Hanım!

"Bu kadınlar sana aşık ve birbirlerini takip edip yorumlar yapıyorlar..
Şaşırdım mı?
Hayır!
Diziler halt etmiş meğer bu şiir dünyasında..
Bu kadınlar arasında ..
Görünürde herkes mazbut yaşıyor diğer kadınları hemcinslerini suçluyor ve bir erkek ki bu sen oluyorsun onun adına artık bunu anlamayan kalmaz diye düşünüyorum şiirler yazılıyor.
Ne hissediyorsun gerçekten merak ediyorum..
Böylesine sevilmek..
Senin ruhuna hitap ediyorlar mı?"

***

Gerçekten oralarda neler olup bittiğini zerre merak etmiyor ve herhangi bir haber (ekran görüntüsü vs) almak istemiyorum! 

Şuracıkta kendimi oyalayıp ruhcazıma terapi yapıyorum. 

Müjdeci rüyalara talibim!
Gündüz iyi şeyler yapıp, gece iyi şeyler görüp mutlu olmak istiyorum!

Sevilmek tabi ki güzel, ilginiz de...Maillere cevap vermeyişimin belli sebepleri var, kibir diyenlere de artık eyvallah!

Hayat kısa, nefesler sayılı, nefs azgın ve şeytan pusuda! 

Hayat pahalı, ölmek bedava!

Yunan pusuda, hainler avluda voltada!
Dünyalılar olarak çok azdık, şükrü unuttuk cezalar üstüste yağıyor! 
Bu Müslüman ülkede her gün 11 milyon ton ekmek çöpe atılıyormuş!
Her gün on ila onüç milyon ton ekmek!
Allah israf edenleri sevmiyor! Onun sevmemesinin bir yansıması, faturası olmayacak mıydı?
Güzel günlerden geçmiyoruz. Çok darda insan var! 
Bir de te böyle dünyevi şeylere takılan sempatik hafiye kadınlar! 
Ne diyeyim, sözün fazlası da israfa girer;
Allah bu günlerimizi aratmasın!