25 Haziran 2022 Cumartesi

Yine kandırıldım!


Aşk olsun! 
Yine kandırıldım!
Hani sadece 3 kitaptı adresime gelecek olan..! (Kitapların üçünün de ismime, yazarlarına imzalattırılması, çok özel ve ayrıca kıymetliydi.)
Kahve, fincan, çikolata...
(Çikolata, bademler son hali, hiç dayanamam epey yedikten sonra çekmek aklıma geldi))
Ama cidden mahcubum!


Bu son olsun, daha da kitap için adres vermem;)) 
Çok teşekkür ediyorum. 

Not: Burası bu adamın özel bloğu!
Günlüğü gibi...
Saklamak istediklerim burada!
Gelen mektuplar, şiirler gibi...
Zira mailleri okur okumaz silerim!
Uzun zamandır mektuplarınızı yayınlamıyordum.
Yayınlayınca da şiirler yağıyor...
Belki yine değerli şiirlerinize bir süre mola vermeli...
Çünkü bu defa da "blog sizin olmaktan çıktı!"eleştirisi alıyorum.
Bu arada bilmiyorum rahatsız olan var mıydı?
Varsa okumaz olur biter!
Takdir edersiniz ki burada özgür olmazsam yayın yapmamın bir anlamı da olmaz...