2 Kasım 2022 Çarşamba

Hasbihal


"..istersem daha çok Rüveyda'ya Mektuplar yazabilirim diyorsunuz. Yansımalar 4 bal gibi Rüveyda'ya Mektuplar [64] idi üstadım,  eski blog günlerini yaşattınız, her pazartesi yeni bir mektubu iple çekerdik. Tebrikler...."

* * *

Evet mektupların yazıldığı demler, sizlerden de enfes şiirler ve devamı için hak etmediğim teşvik iltifatları yağardı. Bir mevsimdi geldi geçti...Rüveyda'ya Mektuplar'ın kitap olmasına katkısı olan herkesi tekrar sevgiyle anıp, teşekkür ediyorum. 

* * *

Bunun dışında iki gün bir şey yayınlamadım diye, benim ya da annemin sağlık durumundan endişe eden dostlar olmuş. 

Makas başlıklı yazımda: "Blog yazılarımı da zamanla seyreltip, bıraktığım an inzivanın zirvesine kanat açtım demektir." İşte ona gayret ediyorum, alışsak ve telaş etmesek iyi olur benim güzel dostlarım. Size de ilginiz için teşekkür ediyorum. 

Herkes herkesten gidici..! 
Burası yol geçen hanı ve bizler uzun bir yolun yolcuları...
Kimimizin valizi çoktan hazır edildi de haberimiz yok! 
Allah'tan hayırlı akibet dileriz.