30 Ekim 2017 Pazartesi

Rüveyda'ya mektuplar (17)




Sevgilim,

Çılgınlık yapmanın da mevsimi varmış, deli/kanlı olmanın da... Gençliğin mevsimi, ihtiyarlığın mevsimi gibi... Hasta ve yaşlı anneciğime bakınca bunu geçirdim içimden. Ama en azından her yaşta ve her cins delikanlı olabilir ve öyle de kalabilir mert ve samimi ruhlar...

Çılgınlık ve çocukluk yapmak başka bir şey; bambaşka... Bu isteği duymak ve hatta frenleyememek. Ne güzel! Hele iki dost/sevgili, karı koca, birlikte saçmalayabiliyorlarsa...

Mevsim işi bu Rüveyda.
Neşe denen şey ruhu sarmazsa o enerjiyi bulamazsın, yaşın kaç olursa olsun. Sen olsaydın, biz olsaydık, ne güzel saçmalardık birlikte.

Bazen bile isteye üşümek istiyorum, Üşüsem ve sana gelsem ısınmaya diyorum... Tenin değil, gülüşlerin ısıtsa ruhumu...

Sevgilim,

Bana şarkı söylediğini hayal ediyorum, bilmediğim bir iklimin lisanıyla, bilmediğim ama hissettiğim manaları dalgalandıran sözleri olan...


 ....devamını kitabımdan okuyabilirsiniz.