21 Ekim 2017 Cumartesi

Sizden gelenler (21.10.17)

''Sevgili Rüveyda, 
Sevmek özgürlük, sevmek tutsaklık...''

***

''Sen benim yürüdüğüm en uzun yolsun. 
Yokuşların bile zevk veriyor.
İnişlerde bile tadını çıkarabiliyorum...
Vardığım son nokta olman için ne adaklar adadım bir bilsen...
İsmini sayıklarken bile müthiş bir lezzet alıyor dilim. 
Göz kapaklarım gözlerime inen siyah bir şerit değil, bana senin suretini sunan enfes bir yeşilçam perdesi...
Seni görmenin lüksünü uyurken yaşıyorum. 
Rüyalarıma girer kanımda cirit atarsın. 
Sen benim, sen benim, sen benim ulaşamayıp ama sahip olduğum tek arzumsun...''

***

''İsminin Gözlerime Getirdiği Mevsim, 
Gözlerime Hep Sağanak Yağmurlar Yağdırır, 
Uyku Girmez Gözlerime Gözlerim Değmeden Cümlelerine...
Her Bakışın Hasreti İşlerken Yüreğime,
Özlerken de Özlerim...
Özlemlerim Uyurken Gecenin Kollarında,
Sesinin Tınısına Bürünür Sevdam...
Her Güne Senli Düşlerden Uyanırım,
Gözbebeklerime Dokunur Bakışların,
Özlemini Damıtarak Ruhumun Kıvrımlarına,
Devam Ederim Kendime Bu Masalı Anlatmaya...

İsterdim ki; Gülüşlerim Parçalanmadan, 
Gözbebeklerimde Sevinçlerim Sönmeden Sana Ait Olsun,
Parmakların Ben Koksun,
Saçlarım Avuç İçlerinde Büyüsün...
İsterdim ki; Hiç Kimseden Gizlemeden,
Çekinmeden,
Arsız ve Umarsızca Haykırayım Aşkımı...

Sen Benim Her Gece Kendime Anlattığım,
En Gerçek Masalımsın...
Hiçliğin Sonsuzluğunda Tek Varlığım,
Varlığımın Tek Anlamısın...
Doymuyor Ruhum Sesini Duymadıkça,
Bana Bakmadıkça...
Beni Sevdin mi Bilmiyorum Ama, 
İnan Sen Çok Güzel Sevildin,
Ve Sen Çok Güzel Özledin...

Biliyorum,,
Sen Şimdi Uzaklarda Özlediğim,
Hasretini Çektiğim Birisin...
Evet,
Uzaklarda Olabilirsin,
Ellerinden Tutamıyor da Olabilirim,
Ama Bunlar Seni Sevmeme Engel Değil...
Ben Seni Seviyorum,
Ötesi Yok... 
Sonsuz Seviyorum,
Ölçüsü Yok... 
Seni Tan Yerinde,
Gün Batımında,
Seni Uykularımda, 
Seni Rüyalarımda Seviyorum,
Ve Aklımı Serbest Bırakıyorum Bu Gece...
Duygularımın Zincirlerini Çözüyorum,
Kırıyorum Prangaları,
İçimdeki Sızılara Aldırmadan,
Yüreğimin Kilidini Kırarak,
Canımı Sana Yaslayarak,
Sevdamla Kalbinde Buluşarak 
Deli Deli Tüm Hücrelerinde Dolaşarak,
Sevgimi Haykırırıyorum Suçluluk Duymadan,
Sevmek İstiyorum Çılgınca Seni...''

***

''Gözleri zemheri karanlık
insanlar sevilmeli....
Bir dipsiz kuyuda can cekisir onlar
Matemdir onlarin icleri
Bilinmez ki onlardır asıl yangın yeri 
Ve sırf bu yüzden cancagzim
Onlar aşk kulvarında 
Hep bir adım önde gitmeli
Kasıp kavurmalı onların cesareti 
Haz pistlerini
Öpünce geçmez onların yaraları 
Hunharca emilmeli 
Içindeki zehr-i şevk atılmalı 
Sadece dudaklarıyla değil
Onlarla kapleriyle de sevişmeli...''