15 Haziran 2020 Pazartesi

Bu şartlarda ''Rüveyda'ya Mektuplar''ı ben de satın almam! (2)


''14 Haziran 2020 blog yazınıza binaen yazıyorum.
Değerli Murat Mesut azizim,
Çok ilginç bir yazı/durum karşısında  şaşkınlığımı ifade etmek isterim!
Son dönemde hediye etmek üzere farklı kitaplar satın aldım ve size ait 'Rüveyda'ya Mektuplar' da dahil olmak üzere  rakam ve ödeme bedelini görmeniz için  tarafınıza gönderiyorum.
Bahsettiğiniz rakam üzerinden kitabınızı 1 adet almam bile mümkün olmazdı, üzülerek ifade ediyorum.
Anlayamadığım  *Ayni kitabın farklı farklı fiyata satılması da ayrı bir muamma!
Kitap için ayırdığım bütçemizi en iyi (makul) koşulda harcayabilmekten yana tercih ediyorum.

Saygılar, selamlar..''




Sevgili Dost,
Siz nasıl güzel insansınız, kitabımdan 3 adet alıyorsunuz, hem eş dosta hediye, hem bu fakire atiye...

Ve toplamda 7 kitaba 9.90 TL kargo ücreti öderken, benim yayınevim bir adet kitabım için tam 15 TL ( toplamda 44 TL) kargo istemiş! Önceki yazımda da belirttiğim gibi, inşallah bu vahim yanlış her kitabımı almak isteyen okura yapılmamıştır! Yapıldığını söyleyen okurlar varsa lütfen yazsınlar.

Yayınevi sahibinin bilgisi dışında bir sehiv olduğu ''iyi niyetini'' taşıyalım diyeceğim de, orada çalışanların Hocanın bilgisi dışında bu şekilde davranabilme olasılığı çok küçük bir ihtimal! (Şunu da ifade etmeliyim ki, işin maddi kazanç kısmına, kendi adıma zerre pirim vermem! Ben kitabımdan para kazanmayı aklımdan bile geçirmedim. Basım için ödediğim miktarın bir kısmı geri döner mi, bunun bile düşünmedim. Yazdıklarımın kitap olarak elimde olmasının ve okura verdiğim sözü yerine getirme hazzının maddi ölçüsü olamaz.)

Kitapyurdu.com ile ilgili olarak, oradan temin etmek isteyenler de:  ''Kitap geçici olarak temin edilemiyor!'' ibaresi ile karşılaştıklarına göre; bu durumda bendeniz elimde kalan kitapları şehir meydanında halka açık dağıtayım bu iş bitsin!
Zira yayınevim şehirdeki kitapçılara olsun, en azından 2-3 kitabevine kitabımı numune bazında bile satsınlar diye sunmadı, gerekçeleri de, parasını alamamakmış!

İlk zamanlar yayınevimin girişindeki panolarında kitabım bana hoş geldin derdi, kitaplar arasında kitabımı görmek beni mutlu ederdi, artık o da yok, kaldırmışlar! Gücenmedim mi gücendim, kırılmadım mı kırıldım! (İnsan en çok da sevgi-saygı duyduklarına kırılır. Ah bir anlasak!)
Ne olurdu onlarca kitap içinde dost muhabbetimin geçtiğini sandığım mekanda eserim duruverseydi! Bari ödediğimiz meblağın hatırına!

Latifesini yaptığım gibi, ölümümden 50 yıl sonra satar bu kitap!