16 Haziran 2020 Salı

Bu şartlarda ''Rüveyda'ya Mektuplar''ı ben de satın almam! (3)

Serimizin 3.sünden herkese kucak dolusu sevgiler.

Sizlerin bilgilendirmesi sebebi ile kitapyurdu.com'a yazdım.
''Pandemi sebebi ile, tedbir almışlar (!)
Nasıl ve ne şekilde güleceğim bilemedim doğrusu.
Kitabımı almak isteyenlerin maskesi mi yok, sosyal mesafeye mi uymuyorlar, ah belki de temizlik kuralları..!
Buldum!
Belki de kitapların yaprakları arasına virüs bulaşmıştır! (Bu arada yeni uydurukça ''bulaş'' kelimesinden tiksiniyorum. Parantezi kapa.)

Şimdi bana cevap veren zat-ı muhtereme ''Ne alaka, daha tatmin edici ve ciddi bir cevap verir misiniz lütfen, en azından deyin ki, bu ara işleri biz de astık, yaz rehaveti, canımız çalışmak istemiyor! Tedbir almak, kitap satmamak mıdır? Kalkıp da pandemi kremi sürmeyin her mazeretin üzerine! Yoksa Rüveyda'ya Mektuplar'a siz de mi taktınız!'' diye tekraren cevap yazmak pek bir anlamsız zaman israfı olur.

Değişim Yayınları sahibinden de mail gelmiş. Kendilerine burada yayınlamamı isterler mi diye sordum. Olur derlerse onu da sizlerle paylaşırım.

Kitabımı okuyup sevdiklerine hediye etmek için tekrar alanların varlığı hiç de az değilmiş. Bu vesile ile öğrenmiş oldum. Onlara da ayrıca teşekkürü bir borç bilirim.
İşte kitap yurdu ile o tarihi yazışmamız :




* * *

''Bu ara bazı okurlarım Rüveyda'ya Mektuplar için sitenizde ''Kitap geçici olarak temin edilemiyor!'' ibaresi ile karşılaşıyorlarmış. Mümkünse sebebini öğrenebilir miyim?
Saygılarımla...

Murat Mesut''

* * *


Merhaba Sayın hayaller4321@hotmail.com


kitapyurdu.com olarak gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.

Pandemi sürecinden dolayı gerek teslimatlar , gerekse tedarik süreçlerinde ki sıkıntılardan dolayı geçici tedbirler almak zorunda kaldık. Bu süreç normale döndüğünde güncellemeler hızlı bir şekilde yapılacak.

selamlar
https://www.kitapyurdu.com
kitapla buluşmanın en kolay yolu