3 Haziran 2020 Çarşamba

Sizden gelenler / Ve sesli şiirim

''Seni yazmanın
İmkânsızlığını
Anladım
Ve
İstifamı verdim!
Müteşairlik makamına,
Arz olunur! ''

''Zaten uzun zamandır şiirlerinizi seslendirmez oldunuz. Ne demek ''Haklısın aslında, eskisi gibi yazamıyorum! Hem her gün hem de kalite açısından!'' bizler her gün zevkle severek sayfanızdayız. Siz halka açık birisisiniz övgü de eleştiri de olacak. Nasıl ki övgü sizi şımartmadı, yergi de yıldırmamalı. Hani her yere veda eder ama bloğunuza veda etmezdiniz! Kızgın ve kırgınız affola!!!''

***

''Asla inanmıyorum, bize ve kendinize bunu yapmaz, yapamazsınız.

Siz bile bile insanları üzecek biri değilsiniz, yıllardır tanıdığım Murat iseniz..!''

*   *    *

Son Rüveyda mektubumda dillendirdiğim gibi, ''yazarak saçmalamaktan'' kendimi emekliye ayırma kararı aldım.
Yeterince ''kendimden kendime,kendimce, bir yudum teselli'' diyerek saçmalayarak, zamanınızı çaldım. Bıkmadınız mı? Belki de uzun bir nadasa ihtiyacı var içimin.

Bu arada beni eleştiren dostum, son derece iyi niyetli olarak yaptı bu tenkidini. Şükür bendeniz bulunduğum yeri bilen ve sürekli sorgulayıp kontrol eden biriyim. Birileri beni övse, mahcup bir utangaçlıkla ''Allah'ım! Beni affet ve onların gördüğünden daha iyi eyle.'' diye dua ederim.
Seviyorum sizleri, yereni de, öveni de...

Sesli şiir dediniz, dün kısacık bir şey yükledim. (MM)

https://www.youtube.com/watch?v=nzbfzAk1ZDw