10 Haziran 2020 Çarşamba

Rüveyda'ya Mektuplar'ı okurken ne dediler!

Murat Mesut sen yaz biz okuyalım bugün tekrardan aldım elime kitabını yine ara ara okuduğum gibi okudum sonrası bir mektup yazdım..içime doğan duygularla...iyi ki varsın  iyi ki kalemin var🙏

''Uzun zamandır yazmıyorum sana .
Biliyorsun işte "iyi değildim" bir takım kayıplar sonrası ruhum göçte idi .

Biraz da haklısın sitemde ama ne zaman kalemi alıp sana yazmaya çalışsam içim hüzünler ülkesiydi. 

Oysa bilirim benim mektuplarım iyi bir  teselli sana ama ben kendime bile teselli olamazken nasıl olur da kelimelerim  yüreğine "ilaç" olurdu ki senin ?

Olmazdı...!

O yüzden biraz toparlanmayı bekledim tekrar sana yazabilmek için... Keşke yanımda olsan mektuplarında ki sihirli teselliyi birde omzunda bulsam...

Hiç bir şey demeden, öyle saatlerce sussam ne güzel olurdu tüm yorgunluklarımız  şifa bulurdu değil mi?

Duyar gibi oluyorum ah keskelerini, sonrasında bana sitemlerini, çünkü bir araya gelmeyi ben istememiştim. Korkmuştum sana yüklediğim anlamların 'sende herkes gibisin'e dönmesinden.

O yüzden sırrım kalmanı istedim. Hem her sır sahibine aittir ya, seni gördükten sonra sırrım açığa  çıkarken hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı o yüzden bırak böyle kalsın bende hep bir sır kal bana ait gizemli ve özel...

Hem sarılmak dediğin  ne ki ben gözlerimi kapadığımda ruhum yanına koşuveriyor işte aramızda ki şey öyle  özel bak şimdi yine yanımda hissettim seni nefesin tavaf etti ruhumun sır odalarını...

Yine dönüverdim bir pervaneye yandım hasretinle. Ah bu duygular! Daha da bağlıyor içimde ki sır aşk içime sığmıyor aşkın sırlarını keşfediyorum bu sayede...

Unuttuğum ne duygu varsa sır odalarından çıkıp kalbime doğuyor..
Ah ne  çok duyguyu kaybettim hissizleştim derken yeniden bulmak çocukluğumun en mutlu anıları sanki. Öyle keyifli...

Sen nasılsın?
 Bahçendeki çiçekler nasıl?

Yine konuşuyor musun onlarla, benden bahsediyor musun sitem dolu sözlerle? Yoksa benim yerime onlara mı söylüyorsun en sihirli sevgi fısıltılarını?

Yok düşünmesi bile kötü! O sevgi fısıltılarına asıl benim ihtiyacım var. Hem ben senin sevda çiçeğinim, en çok ben hak ediyorum o sevgi fısıltılarını...
Hadi bekliyorum şimdi bana gün yüzü görmemiş bir sevda şiiri fısılda ardından da seni seviyorum demeyi de sakın unutma olur mu?

Hadi  kapat gözlerini ve hisset...Bahçene  gelmişim çiçeklerin arasında gülümsüyorum. Heybende ki en özel sevgi sözcüklerini...

Bekliyorum...!

Nevin Aktekin Gülfırat 



Kıymetli Arkadaşım yine kitabıma nazire, güzel bir mektup kaleme alarak, kitabımı ödüllendirmiş.
Sonsuz teşekkürler ediyorum. Böyle mi yapsak ne, siz yazıp gönderin, ben yayınlayayım. Hiç değilse bloğum değer kazanır. Benim fukara kelimelerim nasılsa yok satıyor;)