29 Ekim 2022 Cumartesi

Makas

"Selam, 
Siz makas mı değiştirdiniz?"

Mektubun hepsi bu kadar. Gönderen dostumuz, arife tarif gerekmez demiş anlaşılan. 
Cevap veriyorum:
"- İnşallah evet."deyip başka bir kelam etmezmişim.Günaydın, yeni mi fark ettiniz. (Tebessüm emojisi) 

Makas, yol, yöntem, istikamet değiştirmeye, sosyal medya hesaplarımı silme arefesinde çoktan karar vermiştim...
 
Buna benzer özel sorulara cevap vermeyişime lütfen gücenmeyin. Zaten maillerimi de düzenli kontrol etmiyorum. Blog yazılarımı da zamanla seyreltip, bıraktığım an inzivanın zirvesine kanat açtım demektir. Dua edin.

Şu satırları yazarken, uzaklardan bir minareden sela sesi duyuluyordu. "Allahtan geldik, şüphesiz dönüşümüz yine Onadır."

Yaşamak, bu dünyaya gelmek şakası ve tekrarı olmayan ciddi bir hadise...Doğru ve sahih makasta gitmeyen trenin felaketi kaçınılmaz bir kaza olur. 

Allah'tan yardım, mağfiret ve ebedi saadet dileriz.