5 Aralık 2022 Pazartesi

Yansımalar 14




"Papatya fallarına kalmamalı hiç bir sevgi Rüveyda." [Sh:23]

Birileri zavallı papatyaları ''seviyor-sevmiyor'' aşkına üzdü bunca zaman...
Oysa ben senin de beni sevdiğinden kendimden emin olduğumdan daha fazla emindim sevgili...

Yarın güneş doğmayacak deselerdi bir ihtimal verirdim de senin beni sevmediğine dair bir haber gelse, işte buna kesinlikle inanmazdım sevgili...

Ben o papatyanın yapraklarına bir udun, kemanın tellerine dokunur gibi dokunup, bizim şarkımızı mırıldandım bunca zaman;

gelecek-gelmeyecek!
gelecek-gelmeyecek..!

Can kafeste oldukça bu sinede hep böyle söylenecek;

gelecek-gelmeyecek...

Belki de hiç gelmeyecektin sevgili...

Sen gelmeyince de ömrümde bir gelecek görünmeyecek...

Bazı insanlar aşktan alacaklı göçerler bu dünyadan...